Thursday, September 22, 2016

Nacht van de Mode Groningen

Aankomende zaterdag staat Groningen voor de tweede keer helemaal in het teken van mode tijdens de Nacht van de Mode
Bijna alle modewinkels hebben hun deuren geopend tot 22:00 uur 's avonds en hebben leuke acties. 
Op meerdere plekken in de stad kun je de laatste fashion zien tijdens modeshows en staan op stijlpunten kappers, stylisten en visagisten klaar om jou een mini-make over te geven. Ook is er een Blogger Closet Sale waar ik zelf ook mijn kleding verkoop, zijn er DJ's, lekkere hapjes en drankjes en delen veel winkels goodiebags en leuke kortingen uit.
Als afsluiting van deze dag is er een prijsuitreiking van de best geklede Groninger 2016! 
Maik de Boer maakt om 22:00 uur in het Grand Theatre bekend wie de winnaars zijn in de categorie man en vrouw! 
Ik heb net te horen gekregen dat ik ook genomineerd ben! haha super leuk!
Komen jullie as zaterdag ook? Meer informatie over deze dag vind je hier. Ik heb er super veel zin in! Tot zaterdag! Liefs Rosa



No comments: